Tre elever går mot kameran i en gång

Välkommen på öppet hus och klubbkväll!

Den 24 april kl.16:00-19:00 kommer vi öppna upp skolan för våra elevföreningar och klubbar, och du som årskurs 9:a (och förälder) är välkommen att vara med! Ett perfekt tillfälle att se nya skolan, träffa våra elever och testa på vad vi egentligen gör.

Vi kommer ha flera roliga aktiviteter under kvällen, kolla in detta:

• Våra elever kommer att jobba med sina entreprenörsprojekt i designverkstan och skapa profilprodukter som visitkort, kläder med företagsloggor och affischer. Du kanske vill testa att trycka din egen T-shirt? 👕
  • Vår brädspelsklubb kommer spela roliga brädspel i vår bamba. Kan du spöa vår biträdande rektor i King of Tokyo? 😀
  • Du får också se hur våra nya lokaler, vägg i vägg med NTI Kronhus, kommer att se ut. Vad sägs om egen innergård och bamba med atrium?

Och vi bjuder på en pizza-slice eller två! 🍕 Passa på att träffa våra elever och ställa frågor om våra program och vad de egentligen gör i sina utbildningar. Och om inte annat, ha en trevlig kväll.

Varmt välkommen den 24 april kl. 16–19!